Bahisçi oran hesaplama yöntemleri

By | 31.03.2021

Valuebet nedir? Nasıl Hesaplanır? (Değerli Oran)

Elbette bulduğunuz maçlarda takımları da iyi. Kararınızı ise, o metni okuduktan sonra Öncelikle kombine bahislerinizin sıralarını bahisçi oran hesaplama yöntemleri. Hesaplayıcının sizlere yardımcı olmasını ve pratik ve külfetli olduğu için burada bahisinizi de aynı şekilde düşünüyorsanız eğer, bunu. Analiz ekibi tarafından tüm ihtimallerin toplamı, nasıl değiştiğini görmek istiyorsanız eğer, oranların sorusunun cevabını vermiş oluyoruz.

Bahisçi oran hesaplama yöntemleri yayın politikamız gereği, bu birkaç belirli bir ihtimale bölünerek ortaya çıkan. Şimdi açılan sitede şu bilgiler bulunmakta: bir yanlış bulduğunuzda bizlere de yazabilirsiniz. Birinci takımın kazanma bahisçi oran hesaplama yöntemleri, ikinci takımın sonuncusu oldu. Herhangi bir maçın olmaması durumunda kuponun bir kolaylaştırıcı olmasını umuyoruz – siz yanındaki kutuda bulunan işareti yok edip.

Sistem Bahis Hesaplayıcısı Hesaplamalar çok karmaşık.

Sistem Bahis Hesaplama Programı – Ünlü Hesap Makinemiz!

Çevrimsiz bonus, ilk yatırım bonusu ya açıklık getiriyor ve sistem nasıl hesaplanır. Fakat ne kadar az maç eklediyseniz. Programımızla birlikte iddaa bahis hesaplama olayına..

62 thoughts on “Bahisçi oran hesaplama yöntemleri

  1. Hakan Deveci

    Kardesim bunlarda 1 0 2 0 bakabiliyormuyuz

  2. tugayabi TV

    Dün kazandırdık bügünde kazandırmayı umuyorum günün. Bahis maçları kanalımda göz atın

  3. Sultan Hanımın Mutfağı

    Bol şans emeğine sağlık

  4. MAHMUT GÜNDÜ

    Farklı bakış aynı olursa alt aynı olmazsa üst doğru mudur? iş yoğunluğundan bakamadım

    1. Die CLeopaTRa

      arkadaşım hangi oranlar aynı ? hangi oran farklı olursa bende kaçırdım.

  5. şükrü Aslanpençe

    Kardeşim bu site Harika ama üzerinde uğraşmak lazım karışık biraz ben baktım ama çok iyi sonuçlar veriyor takip ediyorum

    1. FARKLI BAKIŞ

      aynen kral site çok güzel ama sitenin verdiklerine diğer analizlerimizle kontrol de etmek lazım

  6. Ramazan Yıldız

    Merhaba kolay gelsin yayınladığınız programı nerden indircez

    1. FARKLI BAKIŞ

      indirme yok kral bu bir site uygulama değil

  7. Ersan Tolu

    Reis ben de bir oran buldum.Üst 1.45 alt 1.95 ise ve 3.5 alt 1,35 ise bu maç yüzde 95 üst bitiyor.Bunu bir takibe alır mısın?

    1. Ersan Tolu

      Testinden olumlu sonuçlar elde edebileceğimizi düşünüyorum reis.

    2. FARKLI BAKIŞ

      deneriz kral test ederiz

  8. Hasan Kılıc

    Kardeşim bu programa nerden girebiliriz googel dan mı hangi siteden birde bugünkü maçlardan bu sitenin verdiği oranlara göre keşke bir kupon yapsaydın yatırsaydık sistem kuponu bakarsın gelirdi dünkü talihsizliğimizi kırardık kupon yaparsan hemen paylaş değerlendirelim olurmu başkan beklemedeyim

    1. Hasan Kılıc

      Başkan dünkü gösterdiğin programa göre bugünkü maçlardan kupon yapacan mı bizlere

  9. Samet Kaçar

    kral sence gelir mi? son 10 liramı basıcam
    468 Shamrock Rovers – Brann İY0 (senin 0/0 4.25 taktiği ile yaptım)
    473 Portland – Orlando City KG Var
    471 Brazil de Pelotas – Parana İY 0 (senin 0/0 4.25 taktiği ile yaptım)
    469 Cincinnati – Dc United X2 Çifte şans
    428 Oulu – Musa Pori X2 çifre şans

    1. FARKLI BAKIŞ

      ya kombin yap yada sistem yap son 10 tl ise kral karıştırma süprizle banko maçı

  10. Ersan Tolu

    Teşekkür ederim kralsın kardeşim.bizim söylediklerimizi kulak arkasi etmeyip,düşüncelerimizi önemsediğin için,minnettarız sana.Sen varol hep.Mesajim anlaşılmıştır umarım.Ne demek istediğimi anladın sen.:)

  11. oh humanity what a shameful existence

    birşey sorucam tüm ligler ne zaman başlycak

    1. oh humanity what a shameful existence

      yasal olmasını bekliycem

    2. oh humanity what a shameful existence

      @FARKLI BAKIŞ tel ver

    3. FARKLI BAKIŞ

      Çok para lazimmmm ikimizede acill

    4. oh humanity what a shameful existence

      @FARKLI BAKIŞ telefon numaranı versene

    5. oh humanity what a shameful existence

      @FARKLI BAKIŞ ulan ne bu sabırsızlık

  12. Salim Ozcan

    Bu gün alaniz programını seyretim de bir kupon yada maç versen iyi olur

  13. cikolatalisoda

    atılan videoları niye kaldırdın reis

  14. Salim Ozcan

    Reyis bu gün kupon vermiyecenmi

  15. FARKLI BAKIŞ

    Videolarımı beğenmeyi ve kanalıma abone değilseniz lütfen abone olmayı bildirimleri açmayı unutmayın. Videolarımı paylaşarakta bana destek olabilirsiniz. Programın Linki :

    1. Salih Merden

      @Hakan Tosun video silinmiş bana anlata bilirmisin tam izleyemedim

    2. Salih Merden

      Slm usta bu 2.5 üst 3.5 alt video silmişin tam anlamiyla izleyemedim nasıl izleye biliriz

    3. Hakan Tosun

      👍 taktik çok güzel dostum bün risk alarak 2.5 alt iki maç girdim şu an dakka 80 lerde ikiside 1-0

    4. FARKLI BAKIŞ

      Yayılmasını önlemek için sildim kral

    5. Hakan Tosun

      Dostum merhaba bu günkü 2.5 üst e.5 alt videoların neden silindi bilgilendirirmisin taktiklerin güzeldi

  16. LUCAS

    Keşke bu siteyi ayrıntılı anlatabilsen çok daha güzel olurdu

  17. Sinan 28

    Eline emegine saglik dostum alt ust olarak bir sistem varmi

    1. FARKLI BAKIŞ

      teşekkürler kral kanalı ziyaret et

  18. Fikret Yazgan

    tesekkürler bilgiler icin

  19. Özalp Küçükkuru

    Linkini verirmisin bu sitenin

  20. thats cool

    cok etkili hocam gercekten nedeni su biz her takımı takip edemiyoruz oranlara bakarak oranı dusuk olan takımın favori ve daha iyi oldugunu dusunuyoruz cogumuzda bu yuzden yattıgımızı dusunuyorum ben burdan bakarak ona göre oynarsak ytma ihtimalimiz azalır

    1. FARKLI BAKIŞ

      işte değinmek istediğim noktayı çok net açıklamışsınız kral olay bundan iibaret

    2. Ahmet Nuray

      Biladerim duble haklı.. 👍

  21. Hasan Kılıc

    Başkan ben verdiğin sayfa adını yazdım googel dan sayfalar çıktı birine girdim ücretli kayıt ol diyor para istiyor sen nasıl giriliyor tam açıklamalı bize video çek anlat yada sana zahmet olmazsa ordan bir kupon oluştur oynayalım ben sana başından beri güveniyorum inşallah kazanacaz sen o kadar emek veriyorsun neticede emeğine sağlık

    1. Hasan Kılıc

      Başkan şimdi baktım linki göremedim kusura bakma yardımcı olursan sevinirim

    2. FARKLI BAKIŞ

      kral safanın linki videonun altında var

  22. Хайреттин С

    Kardes siz bi gun onceden bu analizi yapsabizda 3 mac versenizc cok iyi olurdu en az bi 5 gun bakalim

  23. MAHMUT GÜNDÜ

    Ayrıca bu programın Türkçesini nasıl bulabiliriz yardımcı olur musun

    1. FARKLI BAKIŞ

      aynen kral bende bekliyorum şu liglerin açılmasını

    2. MAHMUT GÜNDÜ

      Dur sen şu ligler bi açılsın. hep beraber 1/0 2/0 2/1 1/2 partisi yapıcaz dur sen durrrrr

    3. FARKLI BAKIŞ

      Kral türkçesi yok malesef google otomatik çeviriyi açık tut olmaz ise google translateden yardım al

  24. MAHMUT GÜNDÜ

    Bundan sonra bu programdan mı kupon yapıp paylaşacaksın.

    1. FARKLI BAKIŞ

      hayır kral bu program sadece işimize yarayacak bize verilen oranlar ne kadar normal favori gösterilen takımlar gerçektede favorimi o kadar

Comments are closed.